8 תשובות
חכי עוד קצת
שואל השאלה:
זה מפריע לתהליך השליחה שלו אם הכרטיס אשראי מופעל??
זה מפריע לתהליך השליחה שלו אם הכרטיס אשראי מופעל??
למה הפעלת כרטיס אשראי שעוד לא קיבלת?
אני לא יודעת אבל מה שאני יודעת שגם חברה שלי שהיא קיבלה את זה היא הייתה צריכה לחכות קצת יותר
בטוח שהכרטיס מופעל?
את צריכה להזין את הפרטים בבנק ורק אז לפתוח אותו
את צריכה להזין את הפרטים בבנק ורק אז לפתוח אותו
אי אפשר להפעיל כרטיס מבלי שהוא נמצא אצלך פיזית (וזה דורש פרטים של הכרטיס ושל הבנק)
היו חגים, לכן כנראה זה מתעכב, לרוב זה עד 14 ימי עסקים - אם זה לא יגיע בשבוע הבא אז תצרי קשר עם החברת אשראי/הבנק
היו חגים, לכן כנראה זה מתעכב, לרוב זה עד 14 ימי עסקים - אם זה לא יגיע בשבוע הבא אז תצרי קשר עם החברת אשראי/הבנק
שואל השאלה:
ההורים שלי הפעילו אותו
היה אפשרות בבנק באפליקציה להפעיל בעזרת ספרות אחרונות של הכרטיס ואז שלח הודעה שזה הופעל בהצלחה אבל אני מפחדת שזה לא יבוא
ההורים שלי הפעילו אותו
היה אפשרות בבנק באפליקציה להפעיל בעזרת ספרות אחרונות של הכרטיס ואז שלח הודעה שזה הופעל בהצלחה אבל אני מפחדת שזה לא יבוא
אם יש לך הרבה כסף בחשבון ממליצה לבטל את ההפעלה ולא לקחת סיכון, הדואר עושה המון טעויות ועדיף שקודם כל הכרטיס יגיע אלייך
באותו הנושא: