7 תשובות
כן.. יש לך לפני שאת שמה את הכרטיס על המכונה הזאת כתוב לך מספר כרטיסים את לוחצת על 3 במקרה שלך ושמה את הכרטיס וזה מחייב על כאילו 3 אנשים.. אם זה כזה אצל הנהג את מבקשת לשלם על 3 אנשים וזהו
בתכלס לא אבל מה זה משנה מאיזה כרטיס זה העיקר הכסף אז כולם משלמים אחד על השני
כמובן, אך ברכבת ישראל ובכפיר הרכבת הקלה בירושלים ובכרמלית וברכבלית לא.