8 תשובות
לא מוזר אחי ,
והפוך..תלך להופעה ושם תכיר חברים כשתהנו באמצע ההופעה..
והפוך..תלך להופעה ושם תכיר חברים כשתהנו באמצע ההופעה..
זה יהיה טיפה מבאס אבל לא מוזר
לא
יש כאן מלא אנשים שהולכים לבד אתה יכול להיפגש איתם שם, וחוץ מזה זה ממש לא מוזר הכל בסדר. אני גם אהיה שם(:
גם אני הולכת לבד!!
לא מוזר
מצאת עם מי ללכת?
אנונימית
באותו הנושא: