11 תשובות
קצת
אנונימי
כןכן
לא מביך אבל זה סתם מאבד תפואנטה
יש לי תשעים זה די סבבה אני פשוט לא ממש מעלה
לא
דיי, קלוז זה לאנשים קרובים
לפי דעתי הקלוז מאבד כבר את הפואנטה עדיף כבר לעלות אז סטורים
קצת... שיעלה בסטורי
קצת מוזר אבל לא מביך,לי יש שם 9 אנשים..אני מכירה כאלה שפשוט כל העוקבים שלהם שם
לא חושבת שזה מביך
לא פשוט מוזר
באותו הנושא: