5 תשובות
של נייק
אוי טוב לדעת. תחתונים אולי יש ב"אינטימה" או בדלתה. גם זה לא בטוח.
נייק
שואל השאלה:
לאלא הודיס זה נורא יש לי כמה בארון ואני לא לובשת בכלל
אנונימית
אולי הודיס?
לא מניסיון, אבל כדאי לנסות.