5 תשובות
של נייק
אוי טוב לדעת. תחתונים אולי יש ב"אינטימה" או בדלתה. גם זה לא בטוח.
נייק
שואל השאלה:
לאלא הודיס זה נורא יש לי כמה בארון ואני לא לובשת בכלל
לאלא הודיס זה נורא יש לי כמה בארון ואני לא לובשת בכלל
אנונימית
אולי הודיס?
לא מניסיון, אבל כדאי לנסות.
לא מניסיון, אבל כדאי לנסות.
באותו הנושא: