5 תשובות
שואל השאלה:
בטעות חחח
בטעות חחח
אנונימית
חחחחחח אני בלעתי פעם ברחש בטעות
גם אני חשבתי איך זה נראה מנקודת המבט שלו
גם אני חשבתי איך זה נראה מנקודת המבט שלו
שואל השאלה:
זה בטח נוראי בשבילו וואי^^
זה בטח נוראי בשבילו וואי^^
אנונימית
איכס
אבל לשאלתך כן
וחוץ מזה איך זה שאת לא מפחדת או סובלת לבלוע נמלה?
אבל לשאלתך כן
וחוץ מזה איך זה שאת לא מפחדת או סובלת לבלוע נמלה?
השאלה האמיתית היא למה בלעת נמלה
באותו הנושא: