11 תשובות
תשלחי באתר ויראו שיפתח
הכי טוב להתקשר.. אבל אם הם סגורים תתקשרי אחרי החג, ראשון הבא. את יכולה גם להתקשר לחיל בו שובצת לדעתי, ככה אני חתמתי וויתור למודיעין.. מודיעין זה קצת אחרת אבל אפשר לנסות.
מקסימום תחכי ותתקשרי אחרי החג. אני לא חושבת שיעשו לך בעיות עם זה.
שואל השאלה:
אני בכיתה יב עדיין ישלי מלא זמן עד הבקום אני צריכה עכשיו לחתום וויתור כדי שיהיו לי עוד הזדמנויות למיונים וכאלה
שואל השאלה:
חחח אני יודעת אני חופרת לגבי זה כי מיטב כל פעם שולחים לי משהו אחר ואני לא יןדעת כלום אז אני שואלת פה
שואל השאלה:
שיבצו אותי למפקדת כלואים בחיל המשטרה הצבאית
לסרב בבקום
אנונימי
שואל השאלה:
הייתי באוגוסט בשלב הראשון של מיון לכלל חמן אבל לא עברתי
תתקשרי שיצא החג....
שואל השאלה:
תקשיבי שלחו לי גם את הסקר הזה ואז סתם עניתי 3 וליטרלי יום אחרי שלחו ששובצתי לתפקיד בעקבות הסקר כאילו מה
שואל השאלה:
כן גם אני דפר 80 עם נתונים טובים וחבל שזה יתבזבז על התפקיד הזה אז אני אחתום וויתור פשוט
שואל השאלה:
גם אני חשבתי שזה מוזר בגלל זה לא הבנתי אבל אמרו לי שקורה שמשבצים לפעמים גם באמצע כיתה יב וזה, בכל מקרה אני לא רוצה את התפקיד הזה