6 תשובות
כן זה קצת מוזר, אבל יש כאלה שכן אפשר לסמוך עליהם לפי האינטואציה
לא סומכת על אף אחד פה אני פה כדי לריב עם אנשים משעמום
שמע אחי אף אחד פה עדיין לא מת מעצה של מישהו אז אני מניח שזה בסדר
באמת קצת מוזר אבל זה יותר עצות אבל אפשר לסמוך לפי חשיבה
שואל השאלה:
נגיד יש פה מלא אנשים שלוקחים עצות על רפואה וכאלה
עכשיו דברים בסיסים אני גם יכולה לעזור אבל אנשים ממש סומכים על מה שרושמים להם
נגיד יש פה מלא אנשים שלוקחים עצות על רפואה וכאלה
עכשיו דברים בסיסים אני גם יכולה לעזור אבל אנשים ממש סומכים על מה שרושמים להם
אנונימית
זה לא שאני אעשה כל מה שיכתבו לי פה, אבל אני שואלת שאלות במטרה שזרים יענו לי כי יש דברים שאני לא בטוחה לגביהם או צריכה חוות דעת. אין לי בעיה לסמוך על אנשים, גם אם אני לא מכירה אותם יכולות להיות להם עצות טובות
באותו הנושא: