7 תשובות
כי קשה להם להבין שיש לנו רגשות גם בלי קשר להורמונים שלנו
אנחנו לא עם חכם
כי כשאתם במחזור אתם עצבניות
אנונימי
כי חלק מהבנות באמת ככה והן אמרו את זה והבנים חושבים שככה זה אצל כולם
כי הם מטומטמים בלי חינוך
הכי קל לנו לחשוב ככה
כשאני במחזור אני עצבנית
כשאני עצבנית חם לי!!!!!!!!
כשאני עצבנית חם לי!!!!!!!!
אנונימית
באותו הנושא: