3 תשובות
שואל השאלה:
זה לא העניין זה שזה מתאר את המצב שלי וזה למה פשוט ירדו לי דמעות
אנונימי
אין לך מה לעשות
ברור שעצוב לך כי פרידה זה לא דבר כזה פשוט
תמשיך באימון ותנסה להעסיק אץ עצמך בעוד דברים, פעילויות ותחביבים שלך ותחשוב על זה כמה שפחות
זה אמנם קשה קצת אבל קח את הזמן לעצמך כי אתה צריך אותו.
אוף :(
פרידות קורות
תקח לעצמך זמן להתגבר על הפרידה