3 תשובות
עדיף שתתייעצי עם הרופא שלך
זה משהו שעדיף לבדוק עם רופא המשפחה
שיש לך יותר מדי מההורמון הזה (הורמון מין גברי). יש אותו לכל בת אבל במינון קטן, ויכול להיות שאת צריכה לעשות משהו כדי להפחית אותו.
באותו הנושא: