6 תשובות
איזה תחנה?
בגלל שזה חג ילדים בבית זה אמור להיות אחלה מקרים מחר ותלוי כמובן בתחנה
שואל השאלה:
אני בנהז מרחב שרון
אני בנהז מרחב שרון
אנונימית
שואל השאלה:
אוי שיט גם ככה אני גמורה מעייפות וקשה לי לקום
אוי שיט גם ככה אני גמורה מעייפות וקשה לי לקום
אנונימית
בבוקר זה לרוב העברות של זקנים
אני לא אוהבת
אני לא אוהבת
שואל השאלה:
נתניה
נתניה
אנונימית
באותו הנושא: