התחברות הרשמה

כשנוסעים לברונו בתחבצ אז צריך במוביט "פארק הירקון" או "פארק הירקון שדרות רוקח"

כי זה שתי תחנות מאוד רחוקות
4 באוקטובר 2023, 12:46
תל אביבפארק הירקוןהופעותתחבורה ציבוריתברונו מארס    
2 תשובות
תרשום "פארק הירקון ברונו" זה כבר ימצא
R
Relentless
ממליץ על רכבת אוניברסיטה ומשם יש שלטי הכוונה לאירוע.
ה
הראֵל
באותו הנושא:
לבאר שבעים פה שמבינים בתחבצ
כשנוסעים עם רב קו בתחבצ צריך לשלם על כל אוטובוס מחדש אם מחליפים כמה קווים? רו פעם אחת וזהו
מי שנוסע/ת מחר להופעה של רן דנקר בתחבצ, איך אתם חוזרים?
צריך מסיכות בתחבצ ?
צריך עזרה עם תחבצ דחוף, מי שמבין בתחבצ שיגיב
מי שנוסע בתחבצ בתדירות גבוהה, על מה יותר קל להסתמך?
כשנוסעים האמברקס צריך להיות למעלה?
לדעתכם צריך לשלם לנהג האוטובוס כשנוסעים רק תחנה אחת ?
צריך להשאיר אור דולק כשנוסעים לכמה ימים?
איך אנשים נוסעים להופעה של ברונו מארס במוצ"ש אם אין תחבצ בזמן להגיע לשם?
כשנוסעים באוטובוס לבית ספר זה צריך להיות על חשבוננו או על חשבון משרד החינוך ?