2 תשובות
יש את הראל הורטיג שהוא טוב(לא למדתי אצלו)
אני למדתי אצל מורה שקוראים לו אלי תמאם אני חושב שיש לו גם ידני אבל אני לא סגור על זה גם יורה טוב
אני למדתי אצל מורה שקוראים לו אלי תמאם אני חושב שיש לו גם ידני אבל אני לא סגור על זה גם יורה טוב
שואל השאלה:
בבקשה זה דחוף ממש
בבקשה זה דחוף ממש
באותו הנושא: