11 תשובות
מה זה איפה כל המחבלים
אני גם לא מצליחה להבין
פשוט שערורייה באמת, למה הם הצליחו לפרוץ גדר ולמה עברו כמה שעות ולא יורים בהם כבר
פשוט שערורייה באמת, למה הם הצליחו לפרוץ גדר ולמה עברו כמה שעות ולא יורים בהם כבר
אנונימית
מה מאיפה אתה יודע שלא עושים כלום הקפיצו את אבא שלי ששוטר לבדוק מה המצב דיי ישר להסיק דברים
מה השוטרים יעשו? יירו עם טייזר? לשוטרים בישראל לא נראה לי באמת מביאים נשק חם
אנונימי
^^ עברו כמה שעות והמחבלים עדיין מסתובבים ברחוב, זאת שערורייה.
הצבא ממזמן היה צריך לקפוץ עליהם
הצבא ממזמן היה צריך לקפוץ עליהם
אנונימית
ואת חושבת שלא עושים עם זה משהו? יש לך מושג מה קורה שם? מה מנסים לעשות? מסכימה שזה אמור להיות יותר מהיר אבל די להתלונן בטח שהמשטרה עושה משהו זו העבודה שלה
^אני בטוחה שעושים משהו, אבל זה לא הגיוני שעברו כמה שעות ומחבלים עדיין מסתובבים ברחוב
לא מדברת רק על המשטרה, למען האמת לא חושבת שיש למשטרה מספיק כוח להתמודד מולם
הצבא צריך להיות שם
לא מדברת רק על המשטרה, למען האמת לא חושבת שיש למשטרה מספיק כוח להתמודד מולם
הצבא צריך להיות שם
אנונימית
מסכימה איתך אבל תלונות זה לא מה שיעזור לנו
"שערורייה" מה הצבא יכול לעשות ברגעים אלא? המחבלים פרצו והם מתחבאים במחבואים שלהם המתוכננים מראש צהל יכול לתקוף רק שהם יוצאים
אנונימי
^ שערורייה שהם בכלל הצליחו לפרוץ את הגדר
נתחיל מזה
ודבר שני המחבלים נמצאים כבר מעל שעה ברחוב, מזמן היו צריכים להקפיץ את כולם ולטפל שם במצב
לא לחכות שהם יתחבאו.
ואני יודעת שזה לא קל כמו שאני חושבת, אבל היו יכולים לטפל בזה לפני כן.
נתחיל מזה
ודבר שני המחבלים נמצאים כבר מעל שעה ברחוב, מזמן היו צריכים להקפיץ את כולם ולטפל שם במצב
לא לחכות שהם יתחבאו.
ואני יודעת שזה לא קל כמו שאני חושבת, אבל היו יכולים לטפל בזה לפני כן.
אנונימית
מקפיצים את כולם אבל אל תשכחי שזה מכל הארץ זה כמה שעות נסיעה עד הדרום+ מתנגדי מילואים
אנונימי
באותו הנושא: