6 תשובות
ואנשים פה שאומרים זו הדרך להתמודד שתקו לא אכפת להם מהחיילים המתים
שואל השאלה:
כן מה הקשר להתמודד זה לא להתמודד זה לשים ז*ן על כולם ולשים את עצמם במרכז
ממש לא צריך לתמוך באנשים שכל מה שהם חושבים זה מה עם ההופעה בזמן שחיילים נרצחים
סדר עדיפויות מסריח.
שונאת אנשים כאלה חסרי שכל
אנשים מתמודדים בכל מיני דרכים