4 תשובות
שזה בגלל הממשלה,
בלי קשר המצב עצוב ומזעזע
מה קשור השמאל? אתה מנסה להגיע לחמות ע"י סכסוך?
ובקשר לשאלה- זו מלחמה, למה שאצדיק אותה?
אני מקווה שאתה מבין שזה נגרם מהרשלנות של ראש הממשלה הימני שלך כן?
אנונימי
עצוב וקשה, אף אחד לא יצדיק את זה.