10 תשובות
אם אתה לא מרגיש בנוח לידו פשוט תתרחק
מתרחק
אנונימית
איפה אתה
להתרחק
למה אתה מחוץ לבתים אסור אסור לצאת
תתרחק
להתרחק
רוץ אל תתקרב אליה
אני מהמרכז גם חשוב להישאר בבתים לא להסתובב ברחובות בטח במצב הזה יש הרבה חשודים ברחוב כולם תשמרו על עצמכם מה שכן זה לא בהכרח חשוד יכול שאתה טועה
להתרחק ומהר. תשמרו על עצמכם❤
באותו הנושא: