6 תשובות
לא
ירדן לא כי אין לה אינטרס להתקיף
ומצרים איתנו נחשבת בהפסקת אש ממושכת והיא גם המתווכת להפסקות
ומצרים איתנו נחשבת בהפסקת אש ממושכת והיא גם המתווכת להפסקות
לא כי יש לנו הסכם שלום איתם והצבא שלהם איננו מצויד/מאומן להילחם כנגד צבא ישראל, וזה גם לא באינטרסים שלהם.
אין טעם להמציא דברים רק כדי לפחד מהם, תקראי חדשות ותתעסקי במה שקורה ולא במה שעלול לקרות
אין טעם להמציא דברים רק כדי לפחד מהם, תקראי חדשות ותתעסקי במה שקורה ולא במה שעלול לקרות
נקווה שלא
בוא נתפלל שלא
לא חושבת
באותו הנושא: