6 תשובות
ירדן לא כי אין לה אינטרס להתקיף
ומצרים איתנו נחשבת בהפסקת אש ממושכת והיא גם המתווכת להפסקות
לא כי יש לנו הסכם שלום איתם והצבא שלהם איננו מצויד/מאומן להילחם כנגד צבא ישראל, וזה גם לא באינטרסים שלהם.
אין טעם להמציא דברים רק כדי לפחד מהם, תקראי חדשות ותתעסקי במה שקורה ולא במה שעלול לקרות
נקווה שלא