9 תשובות
התצפי נרצחו.
העלימו עין בול או שהתצפיניות היו עסוקות בלעשות טיקטוק
ברור שלא!
חבר שלי שירת ברצועת עזה ואם התצפיתניות היו אומרות שהן ראו ציפור שהתקרבה הם ישר היו מוקפצים לגדר וכל הבסיס היה על הרגליים. יש מישהו מבפנים ואני בטוחה שיעשו חתיכת תחקיר אחרי המלחמה הזו להבין מה קרה
יש סירעון שמראה שיש זיהוי חדירה.
תפנימו שזה קשור לסדר עולמי חדש.
ומי שלא יודע ידיד ישראל ביידן נתן לאיראן 6 מיליון דולר.
אנונימי
שואל השאלה:
למה כוחות לא הגיעו לאחר שתצפיתניות זיהוי חדירה?
למה הגדר האלקטרונית לא התריעה שיש חדירה?
בטלוויזיה הפלסטינית דיווחו על אירוע טרור שהם יבצעו בישראל, והסייבר בישראל כל כך מתקדם איך הם לא ראו את זה?
אנונימית
צה"ל עוד שואל את זה, אז ילדים בסטיפס ידעו???
שואל השאלה:
מה הקשר
אני שואלת את זה כדי לדעת מה הדיעות של אנשים בנושא
אנונימית
שואל השאלה:
ואת גם ילדה בסטיפס אז על מה הזלזול
אנונימית
לתצפי פוצצו את המכמים ואת הרואה יורה