3 תשובות
לגבי הכמה שמות ברור שאת יכולה, ומה שכתבת למטה בהודעה אז זה לא משנה את יכולה לברך גם בהתחלה וגם בסוף פשוט אני נוהג להגיד בסוף. אבל את יכולה מתי שבאלך.
שואל השאלה:
ואם אני רוצה לברך כמה אנשים ספציפיים? פשוט להגיד כמה שמות? ולהגיד את זה לפני הקריאה זאת אומרת "פרקי התהילים שאני *אקרא* הם לרפואת*******" או בסוף זאת אןמרת "פרקי התהילים ש*קראתי* הם לרפואת ******"
ואם אני רוצה לברך כמה אנשים ספציפיים? פשוט להגיד כמה שמות? ולהגיד את זה לפני הקריאה זאת אומרת "פרקי התהילים שאני *אקרא* הם לרפואת*******" או בסוף זאת אןמרת "פרקי התהילים ש*קראתי* הם לרפואת ******"
תגידי את הפרקים ואז תגידי נגיד "לרפואת כל חיילי ישראל" או מישהו ספציפי שאת רוצה לברך.. נגיד "לרפואת דני בן ישראל"