5 תשובות
כן אנשים לפעמים צריך קצת אסקפיזם
אני חושבת שזה נפלא שיש גם שאלות שהם לא על המלחמה כי זה כבר מפחיד ולפעמים צריך הפסקה
חברים עצרו שתי דקות ותקראו תהילים בשביל החיילים המדהימים שלנו❤❤❤

מִי שֶׁבֵּרַךְ אֲבוֹתֵינוּ
אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב,
הוּא יְבָרֵךְ אֶת חַיָּלֵי צְבָא הַהֲגַנָּה לְיִשְׂרָאֵל
[וְאַנְשֵׁי כֹּחוֹת הַבִּטָּחוֹן],
הָעוֹמְדִים עַל מִשְׁמַר אַרְצֵנוּ וְעָרֵי אֱלֹהֵינוּ,
מִגְּבוּל הַלְּבָנוֹן וְעַד מִדְבַּר מִצְרַיִם,
וּמִן הַיָּם הַגָּדוֹל עַד לְבוֹא הָעֲרָבָה
[וּבְכָל מָקוֹם שֶׁהֵם],
בַּיַּבָּשָׁה בָּאֲוִיר וּבַיָּם.

יִתֵּן יְיָ אֶת אוֹיְבֵינוּ הַקָּמִים עָלֵינוּ
נִגָּפִים לִפְנֵיהֶם!
הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יִשְׁמֹר וְיַצִּיל אֶת חַיָלֵינוּ
מִכׇּל צָרָה וְצוּקָה,
וּמִכׇּל נֶגַע וּמַחֲלָה,
וְיִשְׁלַח בְּרָכָה וְהַצְלָחָה בְּכָל מַעֲשֵׂה יְדֵיהֶם.
יַדְבֵּר שׂוֹנְאֵינוּ תַּחְתֵּיהֶם,
וִיעַטְּרֵם בְּכֶתֶר יְשׁוּעָה וּבַעֲטֶרֶת נִצָּחוֹן.
וִיקֻיַּם בָּהֶם הַכָּתוּב (דברים כ,ד):
"כִּי יְיָ אֱלֹהֵיכֶם הַהֹלֵךְ עִמָּכֶם,
לְהִלָּחֵם לָכֶם עִם אֹיְבֵיכֶם
לְהוֹשִׁיעַ אֶתְכֶם".
וְנֹאמַר: "אָמֵן
שואל השאלה:
^ איפה אלוהים היה כשהמלחמה התחילה?
כי... בדרום אנשים מתים וממישהי שעברה מהדרום למרכז ליטרלי אתמול זה מרגיש כאילו יצאתי מסרט נסעתי באשקלון וראיתי עשן, היו מכוניות של צהל שומעת סיפורי אימה מקרובי משפחה שלי שבמצב של כמעט מוות. ואז אני פה יושבת לי בבית נוח בלי אזעקות, בלי בלאגן, כל מה שיכול אפילו לתת פרספקטיבה על המצב העגום זאת הטלוויזיה, וזה מרגיש כאילו אנשים במרכז לא מודעים לכל מה שקורה בדרום, חברים שלי מכפס פת ותא רושמים בדיחות על המצב ועל המלחמה, על פצועים על נהרגים ועל חטופים. וזה לפעמים קצת יכול להרגיז שבזמן שחלק מהמדינה שלך נשרף ועולה בלהבות מה שאנשים אחרים עסוקים בו זה על האיפור, לק חברים וכו' מבינה זה חלק מהחיים שלהם, והיום יום שונה משל רבים מאיתנו, אך לפעמים יכול להרגיז ולגרום לתגובות לא נעימות בשאלות, אל תתרגזו או תעלבו זה לא באמת אישי פשוט מלאים בסערת רגשות
אנונימית