5 תשובות
כרגע הכל בטוח שם
בטוח. עדיף לא להסתובב בחוץ אם לא נדרש. יש סכנה לטילים
שואל השאלה:
יש שם מחבלים או היו?
יש שם מחבלים או היו?
לא. פשוט יש כרגע כוננות טילים מאוד גבוהה בצפון
יא גם אני מטירהה
באותו הנושא: