7 תשובות
וואי לא חשבתי על זה אמאלה אולי יש מקלטים בחוץ?
יש הרבה מקומות ואנשים נחמדים שמביאים אליהם אנשים חסרי בית ודואגים להם, כל העם מאוחד עכשיו
איזה חמודה את וואי
נקווה שיש להם מקלטים להסתתר בהם
נקווה שיש להם מקלטים להסתתר בהם
אל תדאגי, יש מלא משפחות שמארחות ויש גם מלא מקלטים
כן יש מקלטים בחוץ וגם מה הסיכוי שדווקא יפול אלים טיל
רוב ההומלסים הם אנשים עם משפחה וחיים אבל ההתמכרות לסמים השתלטה עליהם ובגלל זה הם חיים ברחוב, יש להם מקלטים בערים גדולות.
יש מקלטים פתוחים ברחבי הארץ
באותו הנושא: