4 תשובות
לא בטוח שיחזירו. הערכה שלי שכנראה מחציתם ירצחו ותמורת המחצית השניה, ישראל תשחרר את כל מחבלי החמאס שכלואים בישראל. שזה כמובן יזמין את החטיפות הבאות.

יש פתרון אחר. ישראל תכנס לעזה, תחטוף מאות אזרחים ערבים לשטח ישראל ויעשו עליהם החלפת שבויים.

ישראל גם יכולה לאיים שעד שהחטופים לא חוזרים שלמים. כל יום ישראל תכנס ותחטוף 100 אזרחים נוספים. זה קל ויעיל. אבל מדינת ישראל עלובה ופחדנית.
^אני באמת לא חושבת שהם יסכימו להחלפת שבויים , הם רוצים זה לקחת את ישראל לא להגן על עזה
אנונימית
המהלך החכם של המדינהה היא לוותר עליהם
לא יחזירו