19 תשובות
לשאלה אני מנסה להסתדר קשה אבל שורדת
מרגיש נורא המצב אבל יגמר מהר כי הם חלשים ומדינת ישראל חזקה
איך אני יכולה להיות בטוחה רק מלקרוא משהו
שואל השאלה:
אל תדאגו, אלוקים שומר עליינו והצדיקים מגנים עליינו בזכות למידת תורה.
תגידו את שלושת הפסוקים ובעזרת השם לא יקרה לכם כלום
אל תדאגו, אלוקים שומר עליינו והצדיקים מגנים עליינו בזכות למידת תורה.
תגידו את שלושת הפסוקים ובעזרת השם לא יקרה לכם כלום
אנונימית
שואל השאלה:
^^רבי עקיבא הבטיח ואפילו אמר שהוא ערב בדבר מה שזה אומר זה שהוא יתפלל בפני אלוקים על מי שקורא את הפסוקים האלו והשם יקשיב לו כי הוא צדיק ענק.
^^רבי עקיבא הבטיח ואפילו אמר שהוא ערב בדבר מה שזה אומר זה שהוא יתפלל בפני אלוקים על מי שקורא את הפסוקים האלו והשם יקשיב לו כי הוא צדיק ענק.
אנונימית
מעדיף להאמין בצהל מאשר בשלוש פסוקים.
אבל מבין את הכוונות הטובות שלך ושל מי שכתב אותם אז אקרא בכל זאת
אבל מבין את הכוונות הטובות שלך ושל מי שכתב אותם אז אקרא בכל זאת
אנונימי
קראתי
שואל השאלה:
^^תקרא לטובתך:)
זה לוקח בגג 20 שניות לקרוא וזה מציל חיים אז למה לא?
תשתפו את שלושת הפסוקים ושכמה שיותר יקראו אותם!!
^^תקרא לטובתך:)
זה לוקח בגג 20 שניות לקרוא וזה מציל חיים אז למה לא?
תשתפו את שלושת הפסוקים ושכמה שיותר יקראו אותם!!
אנונימית
קראתי, תודה
ולשאלה- נורא קשה ומלחיץ אבל נקווה לטוב
ולשאלה- נורא קשה ומלחיץ אבל נקווה לטוב
שואל השאלה:
^כל הכבוד!
בעזרת השם הכל יהיה בסדר!!
רבי עקיבא העיד שמי שקורא את שלושת הפסוקים הוא לא יפגע מהמלחמה:)
^כל הכבוד!
בעזרת השם הכל יהיה בסדר!!
רבי עקיבא העיד שמי שקורא את שלושת הפסוקים הוא לא יפגע מהמלחמה:)
אנונימית
קצת עצוב כי היום היומולדת שלי
שואל השאלה:
^אאוץ
מזל טוב, המון בריאות❤
תקראי את שלושת הפסוקים ובע"ה לא יקרה כלום:)
^אאוץ
מזל טוב, המון בריאות❤
תקראי את שלושת הפסוקים ובע"ה לא יקרה כלום:)
אנונימית
תודה
רגע קוראים רק את המשפטים זה לא קצר מידי?
שואל השאלה:
^כן.
תקראי את שלושת הפסוקים ואת תינצלי מהמלחמה בהבטחה של רבי עקיבא.
^כן.
תקראי את שלושת הפסוקים ואת תינצלי מהמלחמה בהבטחה של רבי עקיבא.
אנונימית
חברים עצרו שתי דקות ותקראו תהילים בשביל החיילים המדהימים שלנו❤❤❤
מִי שֶׁבֵּרַךְ אֲבוֹתֵינוּ
אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב,
הוּא יְבָרֵךְ אֶת חַיָּלֵי צְבָא הַהֲגַנָּה לְיִשְׂרָאֵל
[וְאַנְשֵׁי כֹּחוֹת הַבִּטָּחוֹן],
הָעוֹמְדִים עַל מִשְׁמַר אַרְצֵנוּ וְעָרֵי אֱלֹהֵינוּ,
מִגְּבוּל הַלְּבָנוֹן וְעַד מִדְבַּר מִצְרַיִם,
וּמִן הַיָּם הַגָּדוֹל עַד לְבוֹא הָעֲרָבָה
[וּבְכָל מָקוֹם שֶׁהֵם],
בַּיַּבָּשָׁה בָּאֲוִיר וּבַיָּם.
יִתֵּן יְיָ אֶת אוֹיְבֵינוּ הַקָּמִים עָלֵינוּ
נִגָּפִים לִפְנֵיהֶם!
הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יִשְׁמֹר וְיַצִּיל אֶת חַיָלֵינוּ
מִכׇּל צָרָה וְצוּקָה,
וּמִכׇּל נֶגַע וּמַחֲלָה,
וְיִשְׁלַח בְּרָכָה וְהַצְלָחָה בְּכָל מַעֲשֵׂה יְדֵיהֶם.
יַדְבֵּר שׂוֹנְאֵינוּ תַּחְתֵּיהֶם,
וִיעַטְּרֵם בְּכֶתֶר יְשׁוּעָה וּבַעֲטֶרֶת נִצָּחוֹן.
וִיקֻיַּם בָּהֶם הַכָּתוּב (דברים כ,ד):
"כִּי יְיָ אֱלֹהֵיכֶם הַהֹלֵךְ עִמָּכֶם,
לְהִלָּחֵם לָכֶם עִם אֹיְבֵיכֶם
לְהוֹשִׁיעַ אֶתְכֶם".
וְנֹאמַר: "אָמֵן
מִי שֶׁבֵּרַךְ אֲבוֹתֵינוּ
אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב,
הוּא יְבָרֵךְ אֶת חַיָּלֵי צְבָא הַהֲגַנָּה לְיִשְׂרָאֵל
[וְאַנְשֵׁי כֹּחוֹת הַבִּטָּחוֹן],
הָעוֹמְדִים עַל מִשְׁמַר אַרְצֵנוּ וְעָרֵי אֱלֹהֵינוּ,
מִגְּבוּל הַלְּבָנוֹן וְעַד מִדְבַּר מִצְרַיִם,
וּמִן הַיָּם הַגָּדוֹל עַד לְבוֹא הָעֲרָבָה
[וּבְכָל מָקוֹם שֶׁהֵם],
בַּיַּבָּשָׁה בָּאֲוִיר וּבַיָּם.
יִתֵּן יְיָ אֶת אוֹיְבֵינוּ הַקָּמִים עָלֵינוּ
נִגָּפִים לִפְנֵיהֶם!
הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יִשְׁמֹר וְיַצִּיל אֶת חַיָלֵינוּ
מִכׇּל צָרָה וְצוּקָה,
וּמִכׇּל נֶגַע וּמַחֲלָה,
וְיִשְׁלַח בְּרָכָה וְהַצְלָחָה בְּכָל מַעֲשֵׂה יְדֵיהֶם.
יַדְבֵּר שׂוֹנְאֵינוּ תַּחְתֵּיהֶם,
וִיעַטְּרֵם בְּכֶתֶר יְשׁוּעָה וּבַעֲטֶרֶת נִצָּחוֹן.
וִיקֻיַּם בָּהֶם הַכָּתוּב (דברים כ,ד):
"כִּי יְיָ אֱלֹהֵיכֶם הַהֹלֵךְ עִמָּכֶם,
לְהִלָּחֵם לָכֶם עִם אֹיְבֵיכֶם
לְהוֹשִׁיעַ אֶתְכֶם".
וְנֹאמַר: "אָמֵן
אבל זה לא קצר מידי לפסוקים כאילו זה לא אמור להיות קצת יותר ארוך?^^
שואל השאלה:
^^תקראו גם את זה אם אתם יכולים:)
^זה כל מה שצריך לקרוא.
3 פסוקים שרבי עקיבא אמר שהם יצילו אותנו.
פשוט תקראי ותקווי לטוב:)
^^תקראו גם את זה אם אתם יכולים:)
^זה כל מה שצריך לקרוא.
3 פסוקים שרבי עקיבא אמר שהם יצילו אותנו.
פשוט תקראי ותקווי לטוב:)
אנונימית
שואל השאלה:
^כל הכבוד:)
בעזרת השם יהיה בסדר❤
תבטחו בהשם יתברך
הוא היה איתנו 2000 שנה בגלות קשה מאוד הוא לא יעזוב אותנו עכשיו
^כל הכבוד:)
בעזרת השם יהיה בסדר❤
תבטחו בהשם יתברך
הוא היה איתנו 2000 שנה בגלות קשה מאוד הוא לא יעזוב אותנו עכשיו
אנונימית
באותו הנושא: