5 תשובות
אל תלחצי אהובה שלי!! אני די בטוחה שהכל יהיה בסדר ושפשוט אין להם זמן להיות בטלפון.. הכל טוב!!
כן הם במלחמה הם לא זמינים
הכל בסדר יהיה טוב מקווה בשביל כולנו :)
הכל בסדר יהיה טוב מקווה בשביל כולנו :)
ככה זה
רובם ככל הנראה לא זמינים רוב הזמן או בכלל כרגע
תקראי תהילים. בעזרת ה' יהיה בסדר.
באותו הנושא: