20 תשובות
פייק ניוז
לא תפסיקו להאמין לכל דבר
זה לא נכון
לא
לא להאמין לפייק ניוז
זה לא עלה בשום מקום ועד שלא יעלה לא להאמין
לא להאמין לפייק ניוז
זה לא עלה בשום מקום ועד שלא יעלה לא להאמין
פייק.
איפה ראית את זה?
אמרו שלעזה לא יהיה.
אמרו שלעזה לא יהיה.
לא די כבר להאמין לכל דבר ששולחים לכם
אנונימית
להפך לעזה הפסיקו את המים והחשמל.
לא.
אנחנו סוגרים לעזה את המים את החשמל והדלק
אנחנו סוגרים לעזה את המים את החשמל והדלק
שמעתי ממקור בצבא שזה כן אמין
מה יצא לישראל מהפסקת החשמל והמים לאזרחים? די להאמין לפייק ניוז
כן, יש מצב שזה אמיתי, אני אישית מקשיבה לזה אבל מקווה שלא נגיע למצב הזה. פשוט הגיוני מאוד שזה כןיקרה.
מי בדיוק ינתק לנו את החשמל והמים? זה שלנו, אנחנו שולטים בזה
אני לא מאמינה שאנשים מאמינים לזה
אני לא מאמינה שאנשים מאמינים לזה
אנונימית
^ הם מתכננים לפגוע לשם טיל ישיר, לפגוע בכל התשתיות, ברור שזה שלנו ולא ינותק מרצון..
^ הם לא יודעים אפילו לאן לכוון הם פשוט זורקים וזה פוגע איפה שזה פוגע
די להאמין לשטויות
די להאמין לשטויות
אנונימית
^ חחח לבנון? לבנון זה לא עזה.. אפעלו עזה למדה לכוון עם השנים, אז מין הסתם שלבנון יודעת. אל תורידי מערכם, הם לא פריירים ולא חלשים.
^ אה מדובר על לבנון? חשבתי על עזה
בכל מקרה בכל זאת לא מאמינה לזה.
בכל מקרה בכל זאת לא מאמינה לזה.
אנונימית
^ הסרטון דיבר בעיקר על לבנון, היא אמרה בתחילת הסרטון: "האמריקנים לא סתם פה, הולכת חהיות מערכה מאוד גדולה" מערכה מאוד גדולה זה לא רק עזה מין הסתם. זה גם לבנון ואולי סוריה ואולי איראן. זאת הייתה הכוונה שלה.
אף אחת לא תעשה עכשיו סרטון פייק! כולנו רוצים לעזור אחד לשני עכשיו, כל ישראלי מנסה לתרום בדרך שלו, ככה שהסרטון שלה ממש לא פייק היא משלנו אין שום סיבה שתעשה סירטון פייק.
אף אחת לא תעשה עכשיו סרטון פייק! כולנו רוצים לעזור אחד לשני עכשיו, כל ישראלי מנסה לתרום בדרך שלו, ככה שהסרטון שלה ממש לא פייק היא משלנו אין שום סיבה שתעשה סירטון פייק.
^ חחח את יודעת כמה פייק מפיצים? בכמויות.
אנונימית
^ אז אני לא קוראת להם פייקים, בכל "פייק" יש אמת. זה שלפעמים יש "טלפון שבור" בין אנשים אז נאמרים כמה מילים פחות נכונות לא עושה את כל הסירטון פייק. אני בכלל חושבת שרובנו כתושבים=אזרחים בקושי יודעים מה באאממתת הולך, אז על סמך מה את יודעת להגיד מה פייק ומה לא? גם מה שנישמע לך פייק יש מצב שזה לא. אנחנו לא באמת יודעים ולכן יש להקשיב לכולם. זה אנשים בגירים שלרוב מקושרים למערכת הביטחון או למשטרה לא עד כדי כך משעמם עכשיו למישהו שהוא יערוך סרטון פייק ויפיץ.
באותו הנושא: