7 תשובות
לנשום עמוק, להבין שאת לא יכולה להשפיע על מה שיהיה ומה שנותר זה לקוות לטוב.
אני מקווה שארהב התערבו כי הם הזהרו לא להתערב בזה
ותשמרי על עצמך ותעשי דברים שאת אוהבדת
יש לנו את הצבא הכי חזק במזרח התיכון.
תנסי כמה שיותר להירגע ולחשוב תמיד חיובי
צבא ארה"ב בדרך לישראל אז מקווה שהכל יהיה טוב ונחסל כל איום
שואל השאלה:
תקשיבו מלא אומרים שארהב לא התערבה מלא זמן ושזה אומר שקורה משהו גדול אתם לא מבינים איזה פחד
תראו את התגובות בסרטון הבא
https://vt.tiktok.com/zsnyjrrow/
לא יקרה כלום אף אחד לא יתחיל להלחם עם ארהב