4 תשובות
כדי לך ללבוש שמלה לבנה
ותוסיפי סומק
עיפרון לעיניים
ותוסיפי משהו בהיר לשיער

מקווה שעזרתי..
אנונימי
אם מתאפרים בגיל 14 דיי באיפור טבעי ו'נקי'. שימוש בגווני אפרסק, ורוד עדין, לבן..
למשל את יכולה לשים
עיניים: צללית בגוון אפרסק עם מסקרה שחורה או עיפרון עיניים.
לחיים: סומק בהתאם לצבע עור שלך למרות שלא חובה כי את צעירה והעור שלך בוודאי נראה טוב ולא חיוור.
שפתיים: ליפגלוס שקוף או ורוד מאוד עדין, צבע שמתקרב לצבע שפתייך הטבעי.
אניי חושבת שהכי יתאים לך לא לשים עפרון עיניים אלה לעשות קן דק של איילינר ואולי צלילית בהירה לבנה כזו עם נצנצים ושפתון ורוד בהיר זה מהמם! ובקשר לבגדים אני חושבת שזה תלוי.. אולי שמלה לבנה או כל צבע אחר בהיר ואם זה ג'ינס אז גופייה נחמדה עם צבעוניות כזו. זה יתן לך הרגשה שאת הכיי יפה ממליצה בחום!
תשימי סומק, אודם, ואפילו צלליות. בקשר ללבוש לכי על שמלה לבנה עד הפרך, שמחה לעזור.
באותו הנושא: