22 תשובות
קסם...

אפילו חצרוני איתנו במלחמה הזאת
יש דברים יותר חשובים עכשיו להתעסק בהם
לא צריך לנסות לפלג את העם במצב הזה. צריך להתאחד.
אנונימית
^ אבל אחרי המלחמה הם פתאום יצוצו שוב.. שזה מה שמוזר
^אחרי המלחמה המדינה תתעסק בלשקם את עצמה. חוץ מזה עכשיו מדברים על ממשלת אחדות בשביל לעצור את הפילוג הזה שלקח חלק גדול במצב הזה. אחרי המלחמה כנראה שלא יהיה פילוג כבר.
אנונימית
מקווה שעושים עם עצמם חשבון נפש עכשיו, מקווה שהם מבינים כמה הם טעו, מקווה שהם ישנו דעה בעיקבות המלחמה הזאת.
לא נעלמו לשום מקום❤
כבר כל השמאל הקיצוני התמעט..זהו
אחרי המלחמה הם יצוצו שוב
אפילו שמאלנים קיצונים הבינו שחמאס זה חיות אדם
אנונימי
אני לא שמאלנית בכלל אבל רוב השמאלנים הם בכלל לא בעד חמאס
הקיצוניים הפסיכיים
והם כנראה לא השתנו גם אחרי המלחמה
הרבה שמאלנים במדינה פשוט לא מבינים שהאנשים בעזה נשלטים על ידי אירגוני טרור, הכעס שיש להם עכשיו זה לא על זה שסילקו אותם מהבתים שלהם לפני עשרות שנים (אגב מה שהיה לגמרי בסדר כי המדינה נשלטה על ידי מעצמות שונות אז ככה שלא היה פה באמת קהילה שחיה כאן להנאתם ברוגע ובשקט), עכשיו הכעס שלהם זה על המצב שבו הם נמצאים, תראה באיזה בתים הם חיים, באיזה מצב הם נמצאים, והכניסו להם לראש שהכל בגללנו וכי אנחנו חיים פה, וחלקם שם הבינו שסתם הכניסו להם דברים לראש ושונאים את אירגוני הטרור שם, חלקם מפחדים להביע דעה, אנשים פשוט לא מבינים את המצב כמו שצריך והינה עכשיו בגלל המלחמה הם מבינים את המצב ולא אומרים כלום, אנשים לא אוהבים להודות שהם טעו.
ועם זאת, אחרי התשובה המאוד ארוכה הזו, תנסו להשאיר את שיחות הכעס שלכם לאחר כך, זה לא הזמן לדון בעניינים כאלו.
כל השאמלנים שאמרו את זה דיברו על הערבים החפי פשע לא על המחבלים
השמאל לא תומך בזה שיחדרו לישראל וישחטו אותנו...
אנונימי
למה צריך להיות אכפת לנו שיש אצליהם חפים מפשע ואנשים טובים אם המחבלים שבעם שלהם היו רוצחים את כולנו?! אז מה זה עוזר לי שיש שם אנשים טובים שצריך לרחם עליהם

אנחנו לא היינו רוצחים להם סתם חפים מפשע ועוד באכזריות אפילו שאנחנו כביכול החזקים ועם צבא חזק
וכן אם לא היה לנו את צהל והיו נכנסים עוד כמה אלפי מחבלים אז הם היו שוחטים את כל היהודים והתינוקות ואונסים את כל היהודיות ומתעללים בגופות באכזריות ועוד משפחות שלימות היו נמחקות כולל מהמרכז
אין אמונה בערבים
אנונימי
אני אגיד לך איפה הם
חקלם במילואים
חלקם מתו בקרב על הבית
חלקם מתו כאזרחים
חלקם שינו את דעתם
חלקם מפחדים עכשין להגיד את הדעה הזאת
ויש את הקיצונים שבקיצונים שהם באמת מזעזעים שהם עדיין תומכים בהם וחושבים ככה
אנחנו עדיין קיימים פשוט עסוקים בלשרוד
שותקים כמו דגים (כמו בלה חדיד) כי הבינו עם מי יש לנו עסק.
גולדה מאיר אמרה שאין מה לנהל משא ומתן עם אנשים שמטרתם להרוג. סוף פסוק
ואיך אתם שורדים ? בעזרת הכובשים הרעים נכון? ^
בצבא. אח שלי בצבא, אנשים שהיו בהפגנות בצבא, כיתת כוננות מהקיבוץ של סבתא שלי (קיבוץ שמאלני ביותר) חיסלה מחבלים שנכנסו להם לקיבוץ (במזל סבתא שלי היתה אצל הבת שלה שזה יותר צפונה). הם נלחמו בהם יותר משלוש שעות עד שהצבא הגיע.
ואם לא? איזה קטע גם לזה יש לי תשובה:
ארגוני המחאה הפנו את המשאבים שלהם כדי לעזור לצבא. הם הביאו הסעות עוד לפני משרד התחבורה (מירי רגב שיקרה שההסעות היו מאורגנות כשזה קרה. הן לא).
ואם לא? אז תורמים (כסף או ציוד) ומציעים לארח. לחיילים, לתושבי הדרום, למי שבמקומות סיכון. כן, גם לימנים. וכן, גם למתנחלים. זה שאנחנו שמאלנים לא אומר שאין לנו לב או שאנחנו מטומטמים.
אני ראיתי איזה מישהו בישראל שכותב כל הזמן פרי פלסטין ואמרו לו לא אכפת לך מהאנשים שנרצחו ונחטפו ומזה שיש נשים שנאנסות עכשיו?
הוא פשוט תיקן אנשים כמו טחפש-טיפש*
במקום לענות על מה שאמרו לו
אבל הוא בן 20 שכל הסרטונים שלו פוקימון וכנראה לא העיפרון הכי חד בקלמר..
אז כנראה שיש עדיין כאלה
שני דברים התרחשו בימים האחרונים:

אנשים (כמוני) שיצאו על אנשים כמו סמוטריץ' שצעקו אימרות כמו "למחוק את חווארה"... הבינו שחווארה ועזה זה אותו הדבר ולכן סמוטריץ' צדק.

בנוסף, כל המחאות פה בארץ תרמו למצב הקיים.
חשוב לציין, תרמו, לא יצרו ולא גרמו להתרחשותם.
כנ"ל גם לא בן גביר ולא סמוטריץ' גרמו לזה. זה תמיד היה ידוע שיתרחש מתישהו...

בנוסף, ממשלה ימנית היא כושלת בהכלה שלה.. ואנשי הדרום ככל הנראה לא יצביעו יותר לימנים שכאלה.

בקיצור, להחליף את כל השמאל הקיצוני שהמציא שקרים...
ולהחליף את כל הימנים הפלצנים הפחדנים שנתנו ביטחון לחמאסניקים לצאת למבצעים כאלה.

כרגע אפשר לסמוך רק על החיילים.
הם העם הקובע כרגע..
נראה לי זה פחות קריטי להם עכשיו. אנחנו באמצע מלחמה ברגעים אלו ממש. זה לא הזמן לשטויות פוליטיות. אנחנו קורעים את עצמנו ורק מעמיקים את הקרע והשיסוי שיש בעם
חוץ מזה, למחבלים לא אכפת משמאל או ימין. הם בעד לרצוח. נקודה.
זה שתאהב אותם לא יגרום להם לחוס על חייך. גם אותך הם יאנסו וירצחו אם תהיה להם ההזדמנות.
חמאס זה לא דמוקרטיה. העובדה שבחו"ל קוראים להם ככה זה עצוב.
לקרוא לזה "דמוקרטיה" רק כי הם נבחרו ברוב קולות ברצועת עזה זה לא נכון. לשלטון דמוקרטי אסור לפגוע בזכויות אדם, אחרת הוא לא דמוקרטי.
חמאס זה ארגון טרור שיעי והג'יהאד זה ארגון טרור חניבלי. וכל דת שתקחי אותה למקום כל כך קיצוני תהפוך להיות מחרידה.
חמאס זה לא איזה תנועת התנגדות. זה לא כמו ההפגנות שהיו ברחובות עד לא מזמן.
זה ארגון טרור שמבצע פגיעה בזכויות אדם באופן סיסטמי.
זה נובע מרצון להתעלל ולשלוט בחסרי ישע, לזרוע בציבור פחד והרס, להתאכזר for the sake of ההתאכזרות. זה אלימות נגד אזרחים חסרי אונים.