6 תשובות
אמאלה איזה חיות אדם הם
באלי לבכות זאת אשכרה שואה
שמעתי על זה אבל אני לא מצליחה למצוא שום אתר שפרסם על זה משהו
כן, הם עשו את זה, ימח שמם.
הם חיות והכל יחזור לפרצוף המכוער שלהם בסוף.
כן
אנשים הזויים אני מאחלת להם שזה יקרה גם לילדים שלהם
כן, חיות אדם
היי יקר,

רק יכולה לדמיין כמה מזועזע אתה ודאי מרגיש.. ומניחה שעוד יותר ככל שממדי האסון הבלתי נתפס מתחילים להיחשף עוד ועוד..
יכולה לתאר כמה המום אתה בטח מרגיש כשאתה מגלה שלמרות כל העדויות על רמת האכזריות, אנשים בוחרים להצדיק אותה..

יקירי, אוכל רק להציע לנסות להימנע ממידע וסרטונים המופצים באמצעי תקשורות לא רשמיים שמטרתם בעיקר לזרוע בך את אותן תחושות של אימה..

בנוסף, אם תרצה עוד מקום לדבר על התחושות שלך, מצרפת קישור לצ'אט האנונימי של עמותת סה"ר- סיוע והקשבה ברשת. המתנדבים שלנו יחכו לך.. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע..

אל תישאר לבד..
שלך,
מתנדבת סה"ר