6 תשובות
כי זאת לא מלחמה רגילה זה מלחמה על הקיום שלנו במדינה אז לגיטימי שאנשים יבהלו ויברחו אבל בעיניי צריכים להשאר ולא לברוח
אני גם הייתי בורחת אם היה לי איך. לא יודעים מה יהיה בזמן הקרוב וכמה זמן זה יימשך.
מעדיפים להתמודד ים זה לא בתוך התופת
כן, לא נעים להתעורר בלילה מאזעקות ולחיות בפחד מעדיפים להיות בחופשה
מפחיד ממש כן אבל לא צריך לברוח לדעתי
יש אנשים שקשה להם נפשית
באותו הנושא: