5 תשובות
מקווה שכן
נה לא חושבת, החורף כאן בישראל הוא לא משהו
נראה לי יהיה קצת חורף לא ממש קר
הלוואי אבל שיהיה קפוא
הלוואי אבל שיהיה קפוא
הלוואי
זה שיש עכשיו מלחמה לא אומר שחייבים לשאול שאלות שקשורות רק למצב... הכל טוב. ולשאלה: נראה לי שכן
באותו הנושא: