24 תשובות
לא.
שואל השאלה:
מה לא?
מה לא?
כן כי זה ברור שכמה שסאסקה היה חזק נארוטו היה יכול לנצח אותו אמנם לא בקלות אבל עדיין
שואל השאלה:
נארוטו היה מנצח אותו יחסית בקלות טוב לא בקלות אבל זה יהיה בערך כמו שסאסקה ילחם מול קאגויה
נארוטו היה מנצח אותו יחסית בקלות טוב לא בקלות אבל זה יהיה בערך כמו שסאסקה ילחם מול קאגויה
תזכרי לי מי זאת?
שואל השאלה:
האויבת האחרונה אוטסוטסוקי קאגויה האמא של הצ'אקרה אמא של האגורומו
האויבת האחרונה אוטסוטסוקי קאגויה האמא של הצ'אקרה אמא של האגורומו
שואל השאלה:
אתה יכול לחפש אותה בגוגל בטח יש שם תמונות
אתה יכול לחפש אותה בגוגל בטח יש שם תמונות
אה לא לסאסקה אין סיכוי מולה
רגע על איזה קרב מדובר
חשבתי דיברת על הקרב הראשון באגם.
חשבתי דיברת על הקרב הראשון באגם.
שואל השאלה:
הקרב האחרון בסוף שיפודן
הקרב האחרון בסוף שיפודן
אה
אני חושב שנארוטו לא התאפק יותר מדי אבל כן התאפק באיזשהו אופן.
אני חושב שנארוטו לא התאפק יותר מדי אבל כן התאפק באיזשהו אופן.
אבל הוא לא היה מצליח לנצח אותה לבד
שואל השאלה:
אמרתי שאני יכולה להסכים שהוא לא היה מצליח לנצח אותה לבד אבל כן להתמודד איתה באיזה שהוא אופן
אמרתי שאני יכולה להסכים שהוא לא היה מצליח לנצח אותה לבד אבל כן להתמודד איתה באיזה שהוא אופן
אה זה כן ותודה על הפרחים
שואל השאלה:
אני יכולה להסכים עם זה אבל ההבדל בין נארוטו וסאסקה פשוט גדול מידי כי נארוטו הצליח להתמודד ולהערים על קאגויה בזמן שסאסקה היה בממד אחר וכשסאסקה כן התמודד מול קאגויה הוא פשוט נבעט החוצה אז גם אם נארוטו לא היה מספיק חזק באותו זמן בשביל להביס את קאגויה הוא עדיין היה מספיק חזק בשביל להתמודד מולה אחד על אחד ואילו סאסקה לא
אני יכולה להסכים עם זה אבל ההבדל בין נארוטו וסאסקה פשוט גדול מידי כי נארוטו הצליח להתמודד ולהערים על קאגויה בזמן שסאסקה היה בממד אחר וכשסאסקה כן התמודד מול קאגויה הוא פשוט נבעט החוצה אז גם אם נארוטו לא היה מספיק חזק באותו זמן בשביל להביס את קאגויה הוא עדיין היה מספיק חזק בשביל להתמודד מולה אחד על אחד ואילו סאסקה לא
לא מסכים נארוטו חזק אבל הוא עדיין לא היה מספיק חזק באותו זמן
שואל השאלה:
אני גם חושבת שאם נארוטו לא היה צריך את סאסקה בשביל לחתום את קאגויה הוא היה מנצח אותה לבד
אני גם חושבת שאם נארוטו לא היה צריך את סאסקה בשביל לחתום את קאגויה הוא היה מנצח אותה לבד
זה היה קרב טוב אבל אני יותר אהבתי נארוטו מול אוביטו
שואל השאלה:
^נארוטו מול אוביטו?
^נארוטו מול אוביטו?
לא נארוטו ,מינאטו
שואל השאלה:
^אבל זה בקושי היה קרב זה נמשך אולי שתיי שניות
^אבל זה בקושי היה קרב זה נמשך אולי שתיי שניות
שואל השאלה:
האמת זה די מבאס שהוא לא נתן את הכל קישימוטו היה צריך לעשות את נארוטו יותר חלש או את סאסקה יותר חזק ולתת להם להילחם בכל הכוח
האמת זה די מבאס שהוא לא נתן את הכל קישימוטו היה צריך לעשות את נארוטו יותר חלש או את סאסקה יותר חזק ולתת להם להילחם בכל הכוח
שואל השאלה:
אבל נארוטו לא נתן את הכל הוא היה יכול להביס את סאסקה אם היה רוצה במקום כל הקרב הזה ובלי קשר זה כן היה אחד מהקרבות הטובים בסדרה אבל לא הכי טוב אוביטו הגד קאקאשי היה הכי טוב וזאת דעתי
אבל נארוטו לא נתן את הכל הוא היה יכול להביס את סאסקה אם היה רוצה במקום כל הקרב הזה ובלי קשר זה כן היה אחד מהקרבות הטובים בסדרה אבל לא הכי טוב אוביטו הגד קאקאשי היה הכי טוב וזאת דעתי
אבל זה היה טוב