14 תשובות
זה טוב
מה הבעיה
שואל השאלה:
אה באמת
אה באמת
אנונימית
זה מעולה
נשים גבוהות זה יפייפה
נשים גבוהות זה יפייפה
זה יותר גבוהה ממוצע
הממוצע זה 162
הממוצע זה 162
גם אני ואני בינואר בת 13
אנונימית
זה מהמם לבת זה ממוצע
וזה גם הגובה שלי אז נקודות בונוס
וזה גם הגובה שלי אז נקודות בונוס
אני 18 ואני 1.63 (:
אממ אני 14 ואני 1.53 אז תאמיני לי שאת בסדר
^אה אופס חשבתי שהיא מפחדת להפסיק לגבוהה
בנות גבוהות זה אחד היפיםם
ואני בטוחה שאת מהממת אל תהי חסרת ביטחון על הגובה שלך את מושלמת
ואני בטוחה שאת מהממת אל תהי חסרת ביטחון על הגובה שלך את מושלמת
זה החוסר ביטחון שלה שהיא גבוהה^
אנונימית
הלוואי עליי את ממש גבוהה
אני 14 ואני 1.59 :'(
אנונימית
באותו הנושא: