5 תשובות
עדיף לא לצאת. מתחיל להתקרב למרכז
כן
בימים האלו אין המון אזעקות אבל עדיף להשאר בבית אח זה לא חשוב
בתא
עדיף לא לצאת רק למקרי חרום
באותו הנושא: