9 תשובות
תעלי, חשוב לשמור על שפיות
כן תעלי היא תשמח בטח בגלל המלחמה אז היום הולדת שלה מצומצם וזה ישמח אותה
כן, תעלי
לא זה בסדר תעלי
3*
שואל השאלה:
אני מפחדת שאקבל תגובות של זה לא מכבד וזה מה שאני מעלה כשיש חיילים מתים
אנונימית
אז בפרטי
תעלי לה
תכתבי שלמרות המצב יום הולדת שמח ושקט או משהו
אה לא סטורי.. עדיף בפרטי
אני חושבת שכן, היא תשמח