10 תשובות
אני לא חושב שיש מסעדות שפתוחות בדרום
ןאם פתוח אז זה כנראה לתרומה לאזרחים בלי אוכל ולחיילים
שואל השאלה:
כן מסתבר שיש כמה פתוחים אבל למחר השעה 3 בלילה אז מחר אני אזמין
אנונימית
שואל השאלה:
אני מבאר שבע חחח האמת שדי סבבה האזעקות נרגעו אבל באיזורים אחרים יש לחץ יותר
אנונימית
שואל השאלה:
חחח יהיה טוב הכול יהיה בסדר.
אנונימית
שואל השאלה:
15 וחצי
אנונימית
שואל השאלה:
כן מה יעזור שהם ישברו לנו את הרוח היהודית? מי הם בכלל כל באר שבע יבואו לפוצץ אותם ברגע שהם פה
אנונימית
שואל השאלה:
לא מפחדים מאף אחד. אין ממה יש לנו ממה לפחד?
אנונימית
שואל השאלה:
חס וחלילה מה אתה אומר לעזאזל?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל משהו בשרי כמו המבורגר
אנונימית
בדרום אני פחות מאמינה שפתוח עכשיו