7 תשובות
תראי סרטונים מצחיקים
למה צפית בזה אם זה לא מתאים לך
תראי סרטונים של מה שעשו למחבלים זה עוזר
אנונימי
לפעמים עדיף להישאר סקרנים
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני מרגישה גם ככה רע שאני לא יכולה לעשות כלום ואני רחוקה ואני ממש מתגעגעת הביתה
ואני מנותקת פה בחול והדבר היחיד ששומר אותי מעודכנת זה כל המדיות
ומצד אחד קשה לי לראות ברמה שזה גומר אותי ומצד שני אני מרגישה שאני חייבת ואני רוצה לכאוב את הכאב של כולם
אוף
אנונימית
תנסי כמה שיותר לא להיות ברשתות חברתיות או אפילו למחוק את טיקטוק ומקסימום להחזיר אחרי שנגמר
להתעדכן רק באתרי חדשות פעם בכמה שעות

לנסות לעשות דברים שיסיחו את דעתך

ובאמת לא לפתוח סרטונים או להיכנס לרשתות חברתיות כי כולנו יודעים שקשה עכשיו למדינה לא צריך לראות סרטון של מחבל יורה באנשים בשביל להבין שקשה

תנסי לשתף את ההורים שלך בזה

וזה קישור לסרטון לגבי זה שכתבת שאת לא יכולה לעשות כלום
גם אני בדיוק כמוך
אנונימית