5 תשובות
תביא פרח אחד ועם אתה רואה שהולך אז תגדיל את מספר הפרחים
שואל השאלה:
אז מה עדיף? ^^
אז מה עדיף? ^^
אנונימי
וואי לי הביאו בדייט ראשון ממש התרגשתי לא ציפיתי לזה ככ אבל כשסיפרתי לחברות הן אמרו שבדיים ראשון להביא פרחים זה מעט מוזר.
אז אולי עדיף בדייט שני (למורות שבעייני אפשר גם דייט ראשון תלוי כמה זמן אתם בקשר גם.)
אז אולי עדיף בדייט שני (למורות שבעייני אפשר גם דייט ראשון תלוי כמה זמן אתם בקשר גם.)
אנונימית
אולי דייט שני
אבל תבין שלא כל בת תאהב את זה
אבל תבין שלא כל בת תאהב את זה
אנונימית
תביא בדייט ראשון אני יודעת שאני אישית הייתי מעריכה את זה מאוד
באותו הנושא: