15 תשובות
הגיוני תתקלחי מחר זה לא נורא
כל עוד לא יצאת מהבית
כנסי להתקלח
חיימ אם לא תתקלחי את תסריחי ומי ידבר עם מישהי מסריחה יריחו מקילומטרים
תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי תתקלחי
מי שלא מתקלח הומו
לאף אחד אין באמת מוטיבציה להתקלח לפעמים אבל כולנו יודעים שבשניה שתיכנסי לא תרצי לצאת, כנסי כמה דקות מהירות אם באמת אין לך כוח אל תחפפי
-T-
תתקלחי תגידי תודה שיש לך מים בכלל להתקלח איתם לעזה אין כלום כולם שם מסריחים המכוערים האלה הם מתקלחים עם שלוליות
נו הומו זה קללה או משהו?^^^
לא הבנתי למה אתה מתייחס לזה כאל משהו רע
בצחוק יבכיינית
^^^^^ מה כיאלו הומו זה דבר רע?
אתה בן שלושים גאדאמ
אני לא באמת בן שלושים סתם כתבתי
לא העיפרון הכי חד ^

אני בוכה ואפילו זה לא מכוון אליי
אני בוכה אחרי הרבה העלבות להגיד הכל באהבה וזה פשוט מתקן הכל
(הכל באהבה)
שואל השאלה:
תודה חברה התקלחתי מלפני 4 שעות
אנונימית