13 תשובות
לדעתי כן
זה מטורף
יש בערך שווה שווה
אין לי מושג
בכל מדינה זה מפולג יש הרבה שתומכים בישראל אבל גם הרבה שתומכים בפלסטין
תאמת לא חושבת
ברור שיש יותר תומכים בישראל מאשר בפלסטינים טרוריסטים
כרגע המצב התהפך בדרך כלל רובם שונאי ישראל אבל העולם תומך בנו במלחמה הזאת סוף סוף מתחילים לראות את האמת
לא
יש יותר תומכי פלסטין הראשי מדינות לא תמיד מייצגות את האנשים
אנונימי
לא
התמיכה בנו היא זמנית מה נראה לכם שזה יימשך עוד הרבה
רוצים אותנו קורבנות ואז זה מגניב לתמוך
אנונימית
לא.
יש המון פרו פלסטינים, זה רק נראה לנו שיש הרבה לצד ישראל
לדעתי זה בערך חצי חצי,שזה מעולה כי במבצעים קודמים 80% מהעולם היה בעד פלסטין
אנונימי
אנדרו טייט ימח שמו תומך פלסטין
אנונימית