18 תשובות
כשאני עושה את זה זה כשידיד שלי מעצבן אותי אולי עשית משהו שעצבן אותה
דבר איתה ותשאל אותה כזהה בעדינות אם היא בסדר ואם משהו קרה שהיא מתנהגת ככה
שואל השאלה:
היא עונה יבש כל הזמן ומסננת קשה עכשיו להגיע לשיחה ככ
היא עונה יבש כל הזמן ומסננת קשה עכשיו להגיע לשיחה ככ
אנונימי
^היא כנראה עצבנית עלייך
תחשוב אולי יש משהו במה שסיפרתה לה שגרם לה להתנהג ככה...
שואל השאלה:
אם אני אתן לה כמה ימים יכול להיות שהיא תרגע קצת ונחזור לקשר כמו לפני או שזה לא עובד ככה
אם אני אתן לה כמה ימים יכול להיות שהיא תרגע קצת ונחזור לקשר כמו לפני או שזה לא עובד ככה
אנונימי
אולי באמת כמה ימים יכול לעשות אבל אל תתנתק לגמרי תשאל כזה אולי אחרי כזה יומיים את בסדר או משהו כזה
שואל השאלה:
כאילו לא להתחיל יותר שיחה נכון? לתת לה אם היא רוצה להתחיל שיחה
כאילו לא להתחיל יותר שיחה נכון? לתת לה אם היא רוצה להתחיל שיחה
אנונימי
לא לא לא אם ידיד שלי לא היה מנסה להבין מה לא בסדר הייתי יותר מתעצבנת זה ככה לי איתו כבר והוא עצבן אותי! אני אגיד לך מה הייתי רוצה שהוא יעשה ותעשה את זה גם זה יעבוד לך כמו קסם
*** עשיתי משו לא בסדר?
לא
את בטוחה?
כן
אם עשיתי משהו רק תגידי כדי שאני אדע ואנסה לתקן את זה אני לא רוצה לריב איתך ך
*** עשיתי משו לא בסדר?
לא
את בטוחה?
כן
אם עשיתי משהו רק תגידי כדי שאני אדע ואנסה לתקן את זה אני לא רוצה לריב איתך ך
^^לאא לא לנתק לאא
שואל השאלה:
אבל זה מחרפן שהיא מסננת ושהיא עונה היא עונה יבש כזה לפני זה היו לנו שיחות ממש כיפיות וזה מבאס וזה לא כיף סתם להתחיל שיחה ואז היא מסננת ועונה כן לא לא יודעת
אבל זה מחרפן שהיא מסננת ושהיא עונה היא עונה יבש כזה לפני זה היו לנו שיחות ממש כיפיות וזה מבאס וזה לא כיף סתם להתחיל שיחה ואז היא מסננת ועונה כן לא לא יודעת
אנונימי
וואי אני לא סובל את כל המשחקים הילדותיים האלה. אם מפריע משהו מה הבעיה פשוט להגיד.
אגב קח טיפ שתמיד עובד. אל תדבר איתה בכלל, תיעלם לגמרי. ואז אחרי כמה ימים היא תחזור, תדבר יבש וזה. ואז תאמין לי שהיא תתנצל
שואל השאלה:
אם אחריי יומיים היא לא שולחת הודעה אז לשלוח אני או לעזוב לגמרי?
אם אחריי יומיים היא לא שולחת הודעה אז לשלוח אני או לעזוב לגמרי?
אנונימי
אני והחברה הכי טובה היינו בסכסוך. נעלמתי, לא סטורי לא הודעה לא כלום. אחרי שבוע בערך היא שלחה הודעה שהיא לא יכולה להמשיך ככה.
שואל השאלה:
אבל אנחנו מכירים רק חודש כזה
אבל אנחנו מכירים רק חודש כזה
אנונימי
אוליי זה לא יעבוד אבל אני מאמין שכן. אל תשלח הודעה, ואם היא לא שולחת כנראה שזה לא חשוב לה מספיק
אה, חודש זה לא כזה הרבה. במצב הזה אני לא בטוח