11 תשובות
כי הוא מטומטם
פוטין זה פוטין, יש לו מלחמה משלו ואין לו לב
כי הוא נגד ארצות הברית, חוץ מזה שהוא אחד האכזריים ולא באמת מעניין אותו
הוא מרוויח הרבה כסף ממכירת נשקים למדינות ערב
כי ארהב בעדנו והוא נגדם
עזרנו לאוקראינה וארצות הברית בצד שלנו, הוא סתם לא בסדר בראש.
פוטין עושה מה שטוב לו ולכוח שלו
הוא ואיראן יחד
אם יתמוך בישראל הוא יאבד את איראן
כי לא אכפת לו..
יש לו מלחמה משל עצמו על הראש
כי הוא נגד האנושות
הוא סתם פסיכופת
פוטין בתור פולש מצדיק ארגון טרור שפלש, לא צריך להתייחס אליו כל כך... הוא ליצן ולא אכפת לו באמת מהאזרחים שלו
אנונימי