5 תשובות
כולנו...
שואל השאלה:
כי הרגשתי שהיא מעדיפה את אחותי עלי כרגיל..
כי הרגשתי שהיא מעדיפה את אחותי עלי כרגיל..
אנונימית
כן..
אולי קצת
אני שונאת את שני ההורים לא יודעת מה איתכם
באותו הנושא: