אנחנו פוצצנו שם חצי מעזה ויש שם כוחות צה"ל איך זה היגיוני שהם עדיין יורים עלינו טילים? הרגנו בכירים והורדנו להם מיבנים והכל. מה הסכנה עכשיו? ובואו נעזוב רגע את הטילים, מה הסכנה שהם יעשו עכשיו? יש עדיין מספיק אנשים בחמ*ס כדי לעשות משהוא רציני או שהרגנו את רובם?