התחברות הרשמה

איך החמ*ס עדיין יכולים לירות טילים ולעשות דברים?

אנחנו פוצצנו שם חצי מעזה ויש שם כוחות צה"ל איך זה היגיוני שהם עדיין יורים עלינו טילים?
הרגנו בכירים והורדנו להם מיבנים והכל. מה הסכנה עכשיו?
ובואו נעזוב רגע את הטילים, מה הסכנה שהם יעשו עכשיו? יש עדיין מספיק אנשים בחמ*ס כדי לעשות משהוא רציני או שהרגנו את רובם?
14 באוקטובר 2023, 19:22
טיליםהמצב הבטחונימלחמהישראלעזה    
תשובה אחת
שאלה טובה תאמת:)
נ
נהוראישל'ה מאוסטרופולי
באותו הנושא:
איך הם עדיין מסוגלים לירות טילים?
אם ניתקו להם תחשמל, איך הם יכולים לירות טילים?
האם חמאס יכול לירות טילים על ארה"ב?
חיזבאללה יכולים לירות טילים למרכז?
יכולים לירות עלינו טילים במבול?
לאיפה חמאס לא יכולים לירות טילים בארץ?
עדיין יש לחמאס יכולת לירות רקטות וטילים לראשון לציון ?
מי שטוען שהחמאס מתכנן לירות טילים על המרכז בשעה שש, שייכנס לשאלה הזאת.
ג'נין גם יכולים לירות עלינו טילים?
אני חושבת שצריך לירות בכל המסריחים האלה שמשגרים עלינו טילים, פשוט לירות בהם בראש
למה ערבים מודיעים שהם עומדים לירות טילים?