8 תשובות
כולם שונאים באותה מידה.
מה זה משנה שניהם רוצים למחוק אותנו
שתיהם
הם שניהם מתעבים אותנו
שניהם
חמאס
שואל השאלה:
אם שתיהם שונאים אותנו אז למה חיזבאללה לא תוקפים אותנו גם עכשיו באותה מידה כמו חמאס?
כאילו אם זה יקרה רוב הסיכויים שאנחנו גמורים אז למה הם לא עושים את זה?
אם שתיהם שונאים אותנו אז למה חיזבאללה לא תוקפים אותנו גם עכשיו באותה מידה כמו חמאס?
כאילו אם זה יקרה רוב הסיכויים שאנחנו גמורים אז למה הם לא עושים את זה?
אנונימית
^כי ארצות הברית איימה על מי שיתקוף
והם יודעים שאנחנו יותר חזקים ואין להם סיכוי
והם יודעים שאנחנו יותר חזקים ואין להם סיכוי
באותו הנושא: