6 תשובות
אני מקווה שעד אז הכל יהיה בסדר וייגמר המלחמה
לצאת כן
לגבי חמאס אנלא בטןח
מאמינה שהלחימה עדיין תמשך אבל לא נצטרך להסתגר בבתים
שואל השאלה:
מה זאת אומרת? אם יהיה אפשר לצאת איך לא יגמר? ומה זה לגבי חמאס אני לא בטוח? זה ברור שעד שנסיים את הסיפור איתם לגמרי לגבי שבויים והכל זה יקח מלא זמן אני לא מדברת על זה
מדברת על זה שיכריזו שסוף המלחמה זהו יש בית ספר אפשר לצאת וכל זה
אנונימית
לגבי חאמס יש לנו מלא שבויים אצלם
ואסור לשכוח את חזבאללה
הם יכולים לתקוף כל שניה
שואל השאלה:
אבל אם המלחמה נגמרת למה שחיזבאללה יתקפו ? וגם הם נראלי פחדנים.. אין להם למה להצערב סתם
אנונימית