11 תשובות
היי, כן אני בסדר איך את?
כן כן תשאלי אותה ותגידי לה מה שיושב לך על הלב
"היי אני בסדר (:
מה איתך?"
מה איתך?"
או כזה ואת? כדי שזה יהיה יותר כאילו כי זאת המורה
שואל השאלה:
אבל כאילו בכל זאת היא רק המורה שלי ואני לא רוצה שזה יראה כאילו אני איזה חברה שלה או משהו..^
אבל כאילו בכל זאת היא רק המורה שלי ואני לא רוצה שזה יראה כאילו אני איזה חברה שלה או משהו..^
תפני אותה אליי חחח
שואל השאלה:
חח^
חח^
תגידי לו: "היי, הכל טוב. תודה על הדאגה."
תרשמי לה את מצבך ותשאלי איך היא גם
להתעניין, גם אם לא מעניין
וואי, המחנכת שלחה לי בדיוק אותו הדבר
אני אישית רשמתי "בסדר, תודה! מה שלומך?"
אני אישית רשמתי "בסדר, תודה! מה שלומך?"
באותו הנושא: